ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

«ՈՒսուցիչների զգալի մասն իրեն զգում է պատերազմական թատերաբեմում»

«ՈՒսուցիչների զգալի մասն իրեն զգում է պատերազմական թատերաբեմում»
24.05.2018 | 21:43

«Մեր դպրոցականները վերջին իրադարձությունների ժամանակ ցույց տվեցին, որ իրենք էլ կարող են դիրքորոշում ունենալ: Գուցե դիրքորոշումը լինի ոչ այնքան հիմնավոր, զգացմունքային, բայց ես կարծում եմ, որ դիրքորոշում ունենալն ամենաճիշտ ճանապարհն է ճշմարտության հասնելու համար: Իսկ այն, որ դպրոցներում կան ազատ մտածող մարդիկ, նաև մեր ուսուցիչների դաստիարակության արդյունքն է»,- լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց լեզվաբան ՆԱՐԻՆԵ ԴԻԼԲԱՐՅԱՆԸ: Կրթական ոլորտը մաքրելու նոր կառավարության փորձին անդրադառնալով` բանախոսը նկատեց, որ կոռուպցիայի դեմ պայքարը առավել հիմնավոր ընկալել է կրթութան և գիտության նախարարը, մնացած նախարարները, որ թվում էր, թե ավելի գործուն պետք է զբաղվեին դրանով, լռում են կամ առաջարկում են տեսական գաղափարներ:


Այն, որ դպրոցներում ունենք խնդիրներ և դրամահավաքության, և գնահատականների, և կադրերի նշանակման հետ կապված, լեզվաբանը չի ժխտում, սակայն, նրա կարծիքով, դրանք մեր երկրի առաջ ծառացած հրամայականների համեմատ երկրորդ-երրորդ պլանում են: Հավելում է նաև, որ չափազանց վտանգավոր է ուսուցիչների դերի նսեմացումը. «Մեր ուսուցիչների զգալի մասն իրեն զգում է պատերազմական թատերաբեմում: Մանավանդ որ նրանք ամենախոցելի խավն են և սոցիալապես, և դիրքով: Մարդիկ, որոնք ստանում են 60-70 հազար դրամ աշխատավարձ, իրենց զգում են որպես երկրի խորթ զավակներ»:
Նարինե Դիլբարյանը մատնանշում է նաև արտերկրի փորձը, օրինակ, Մեծ Բրիտանիայում, Ֆրանսիայում ծնողները, իհարկե, կամավորության սկզբունքով, կարող են մասնակցել դպրոցի վերաշինությանը: «Դպրոցն այն տեղն է, որտեղ մեր երեխաներն են մեծանում, ամեն դրամահավաք չէ, որ պայմանավորված է կոռուպցիոն նկատառումներով»,- ասաց նա:

Սոցիոլոգ ԱՀԱՐՈՆ ԱԴԻԲԵԿՅԱՆԻ կարծիքով` դպրոցը պետք է ունենա հոգաբարձուների խորհուրդ, որը կվերահսկի, թե որտեղից են գալիս ու ինչ նպատակով են ծախսվում գումարները:
«Երևանին մոտ գյուղի դպրոցի երեխան ավարտում է դպրոցը, բայց մայրաքաղաքում երբևէ չի եղել, չի տեսել նախագահի, կառավարության շենքերը, չի եղել թանգարաններում, ինչու՞, որովհետև դպրոցի տնօրենը վախենում է փող հավաքի, էքսկուրսիա կազմակերպի,- ասաց սոցիոլոգը` նշելով նաև խնդրի հակառակ կողմը: Սոցհարցման արդյունքում պարզել են, որ մարզերից մեկի դպրոցների երեխաների 25 տոկոսը համապատասխան հագուստ չունի: Դրամահավաքն այս դեպքում նսեմացնող բաղադրիչ ունի: Երեխան բարդույթավորվում է, երբ ծնողը չի կարողանում վճարել: Սոցիոլոգը բերում է ԱՄՆ-ի օրինակը, ըստ որի` պետք է լինի հոգաբարձուների խորհուրդ, ծնողների մի մասը կմասնակցի դրամահավաքին, մյուս մասին կօժանդակեն հիմնադրամի միջոցներով . «Եվ դա կլինի ժամանակակից դպրոց: ԱՄՆ-ն ամեն աշակերտի համար և առաջին, և ավարտական դասարաններում, վճարում է հինգ ու կես հազար դոլար: Դպրոցի հոգաբարձուների խորհուրդը կրկնապատկում է այդ գումարը: Ինչու՞: Դպրոցն ունի բասկետբոլի թիմ, որը մասնակցում է մարզային մրցումների, ո՞վ պետք է ծախսերը հոգա, դպրոցականները որոշել են սիմֆոնիկ նվագախումբ ունենալ, ո՞վ պետք է երաժշտական գործիքներ գնի»:

Բանախոսը նշում է, որ կրթական համակարգի խնդիրներն ավելի կարևոր են, քան կոպեկները, որոնց հետևից ընկել են. «Իբր դպրոցի հիմնական խնդիրը կաշառակերությունն է: Ոչ, հնաոճ տեխնոլոգիաներն են, որոնք պետք է կարողանանք փոխել մոտակա 5-10 տարում: Մենք ապրում ենք պոստմոդեռնի դարաշրջանում, որն ունի իր պահանջները: Մեր շրջանավարտը չի համապատասխանում դարաշրջանի պահանջներին»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3208

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ